Candy Crush Hilesi 2016 DENENDİ %100 Çalışıyor

calisan hile Dostlar merhaba, bildiğiniz üzere candy crush can ve hamle hilesini geçtiğimiz günlerde anlatmıştım. Gerçekten bu hileyi yapmak için baya uğraşmıştık. 2014'ten beri hile arıyorum 496 level'e geldim şuan candy crush jelly sagada umarım sizde kasar ve gelirsiniz. Son söze gelecek olursak yeni oyun hakikatten çok başarılı oynanması gereken bir oyun.

Birazda size candy crush hilesinden bahsedeyim. Sınırsız can alabileceğiniz bu hile aynı zamanda +5 can hakkı almanızı da sağlıyor. Hile şuanda ingilizce mevcut ama size küçük ipuçlarıyla hileyi anlatacağım.

Çalışan candy crush saga hilesini sizde android ve ios telefonunuzda deneyin, öncelikle tabii ki uygulamamızı indirdiğimiz taktirde facebook ile candy crusha bağlanıyoruz

Candy Crush Hilesi Nasıl Yapılır?

  1. İlk seferde yapamadım sonra yaptım. Çünlü Candy crush hilesi için oyundan çıkmış olmak gerekiyor. Oyundan çıktığınız taktirde hile çalışıyor yoksa hiç bir işe yaramıyor bunu söylemem gerekiyor.
  2. Candy crush saga can hilesini yaptıktan sonra onay kodu diye bir kısım çıkıyor o kısmı doğru mailimizi vermeniz gerekiyor. Onay maili gelecek ve onaylayın daha sonra hile gerçekleşiyor.


Candy Crush Hilesi için tıklayın.
calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder