Candy Crush Saga Sınırsız Can Hilesi 2014 Şubat

calisan hile Candy Crush Saga hilelerinden herkese merhaba canlar, bugün size Candy Crush Saga nın hızlı koşma hilesinden bahsedeceğim hile aslında kolay olmakla beraber başlangıçtan sonuna kadar candy crush u anlatyıyor bakalım bu hileyi nasıl tanımlayacağız hepinize iyi oyunlar diliyorum canlarım benim!

2014 sürümüne güncellendi! İhtiyacınız olduğunda bu şeker ezmek destan hack size ekstra 50 hamle verir ve 50 hamle değilse yeterli yapabilirsiniz tıklamanız size böylece 100 hamle verir ve böylece sonunda tekrar "50 hamle Seti". Ben de şeker bombalarla rahatsız ama bu şeker ezmek destan hack durdurmak veya oyun sona kadar o bombaları dondurabilir biliyorum. Eğer "zamanlanmış düzey" bir seviyede olduğunda yapmanız gereken tüm seviyede bitirmek için Botton "300k ayarlanmış puan" tıklayın, böylece biz de 300,000 puan kesmek var. Yüksek seviyelerde için "tüm siparişleri toplamak" seviyede yaşayacaksınız ama bu aracı şimdi tüm siparişler tüm siparişler "Tüm madde yıkamaz" ile aynı tamamlanacak bir tuşa sadece bir tıklama ile kesmek bir toplamak var. Benim en sevdiğim hack ücretsiz yaşıyor ve ücretsiz güçlendiricidir. 
calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder