Candy Crush 2014 Hileleri Böyle güzel hileler yok!

calisan hile Candy crush deyince akla tabiiki son bölümler gelir , peki ya bu son bölümlere hile ile ulaşma ve oynama imkanı var mıdır !! Tabiki vardır arkadaşlar, işte size bu hilelere nasıl ulaşabileceğiniz hakkındaki konum!

..hunharca Candy Crush oynamaya devam ediyorum. Iphone'um olsa feriştahına kadar ilerlerdim ama işte yokluktan sağdan soldan can bekliyoruz. Yolda görsem utanmadan söylerim can yolla lan bana diye. Zaten bi kemik kadrom var sürekli paslaşıyoruz. Resmen birbirimizin destek ekibiyiz.


Oyunu hiç oynamasam da gerek sanal ortamda gerekse arkadaşlarım arasında sürekli duyduğum bir oyun haline geldi Candy Crush. Lanet bir şey. Bir de insanlar sevmese de oynamak zorunda hissediyor, uyuşturucu bağımlılığı gibi bir şey. Blogcuları da sarmış bu durumda bu illet. Zaten nerede illet var önce blogcular buluyor, suyunu çıkarana kadar da bırakmıyorlar.

İşte size Candy Crush oyununun pençcesi altında olan blogcular. İşin vehametini göstermek için bu örnekler :) Numaralandırdım. En çok bağımlı olandan, aşağıya doğru ilerliyor, büyük bir yarış var haha.
calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder