Candy Crush Saga Sınırsız Can Hilesi

calisan hile Arkadaşlardan can istemekten bıktınız mı ? Devamlı can mı harcıyorsunuz? Bir türlü oyunu oynamayı bırakamıyor musunuz? Candy crush sizin her şeyiniz mi oldu !!!

DİKKAT !  bu hile tam size göre. Sınırsız can hilesi ile can isteme durumu bitecek !

Hile anlatımı aşağıdadır canlar !

Gördüğünüz gibi büyük bir sorun hakim blog dünyasına. Bu sahneyi her gördüğümde yüreğim burkuluyor, bunun bir çözümü yok mu diye iç geçiriyordum. Bu iş böyle gitmez diye işe koyuldum, uzman ekibimle birlikte yoğun süren araştırmalarım sonunda sonuca vardım. Aktif olarak facebook kullanmadığımdan arkadaşım Necati'nin hesabında deneme yaptık kıs bü sürede 100.levelde sonra 10 level atladık. Evet Candy Crush Saga hilesini sizlerle paylaşıyorum. Hiç bitmeyen can ve diğer tüm özellikler, hepsi burada. 100'de yüz çalışıyor. Gel vatandaş, gel hanım teyze!!

Değerli arkadaşlar merhaba facebook oyunlarımızdan biri olan Candy Crush Saga’da sizlerle birlikte Candy Crush Saga Sınırsız Can Tılsım Hilesi  ni paylaşıyoruz arkadaşlar..
Bu hilemizde kullanıcağımız site LeetHax
Bazı arkadaşlarımız bu oyunda hile istemez fakat bazı arkadaşlarımız ise bu oyunda hile ister ama arkadaşlar bizler sadece hile vermeyiz hediyelerde veririz ve bunları kaçırmanızı istemeyiz..
Daha fazlası için Facebook Oyun Hileleri ve Candy Crush Saga için facebook fan sayfamıza katılmayı unutmayınız arkadaşlar..
Gerekli Site :  Tıkla
Admin : Mamo
Videolu Anlatım
calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder