Candy Crush Saga Booster Hack Hilesi 2013

calisan hile

Geçerli ay ödül, ÜCRETSİZ iPhone 5 kazanma şansı için girin! Aylık hediye, her ay girin.

Candy Crush Saga Hile / Booster Hileleri

** ÜCRETSİZ Candy Crush Saga Lives ile ** Şimdi mevcut GÜNCELLEME 8/9/13!


Gece geç saatlere kadar Candy Crush Saga oyunu? Gün boyunca aynı seviyede mi takıldınız? Bazı Candy Crush yardıma mı ihtiyacınız var? Peki doğru yerdesiniz!ÜCRETSİZ indirmek ile facebook ile bağlı hesabınıza ücretsiz güçlendiriciler ekleyebilirsiniz. Sadece istediğiniz kaç ekleyebilir ve onları hesabınıza göndermek, o kolay.

Candy Crush Booster Hile Yorumlar:

"Teşekkür ederim! Ben google arama saat sonra geldi. Olursa olsun ben ne yaptım ben bunu çözemedim, düzeyi 147 hafta boyunca sıkışmış . çok mutluyum Ben şimdi 300s değilim ki! " - Sarah

"Ben sadece bu kullanmak için kolay program olduğunu söylemek zorunda Videonun! Ben her gün kendimi yeniden ve sadece seviyeleri ile esinti ne kadar kolay olduğunu gösteriyor." - Marcus

". Neredeyse i seviyelerinde saplanıyor tuttu çünkü şeker ezmek destan oynarken durdu şimdi ben lol herhangi bir zor düzeyleri hakkında endişelenmenize gerek yok ya da sinirli olma" - Stephanie

"Ben ve eşim Candy Crush Saga oynuyor ve biz de düzeylerde saplanıyor kızabilir olacağını söylemek için var olmuştur. Ben 65 seviyesinde takılıp ve o nihayet geldi youtube video izlemek ve kılavuzları okuduktan sonra, level 45 sıkışmış oldu sitenizin genelinde ve biz sadece yaptın büyük iş için teşekkür etmek istedim! " - Frank


CANDY CRUSH SAGA HILELERI VIDEO İZLE


Burada nasıl çalıştığını görmek:


Indirme yararı size zorluklar sahip olabilir ya da sonunda her zamankinden daha hızlı bu yüksek seviyelere ulaşabilir herhangi seviye atlayabilirsiniz olduğunu!

Indirin Candy Crush Oyunu İşte Hileleri)


calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder