Candy Crush Saga Bölüm Geçme Hilesi ve Sonsuz Hamleler

calisan hile Dostlar selam, candy crush saga hileleri deyince akla gelen süper site candy crush saga hileleri.blogspot.com dur bildiğiniz gibi. Google da bizi çok seviyor, teşekkür ederiz ona. Hadi başlıyalım öyleyse.
Candy Crush Saga Bölüm Geçme Hilesi ile tüm bölümleri hiç takılmadan geçmek istiyorsanız doğru yerdesiniz.Aslında oyun çok kolay. Siz birkaç tanesini patlatıyorsunuz ve daha sonra kendiliğinden sürekli patlıyor.Oyun siz istemedikçe bitmez ve bitmez şekerlerden bir kaçtanesini patlatırsanız kendi kendine sürekli olarak patlar. Böylece hızlıca bölümleri geçmiş olursunuz.



Candy Crush Saga. Bir facebook oyunu bildiğiniz gibi, oynamayan yok gibi. Bir ben oynamıyorum, eminim facebook kullansam ben de oynarım, yarışmacı bir ruhum var, kaynımgilin kızın kaçıncı levele gelmiş ben de gelmeliyim deyip her şeyi bırakıp mesai yapabilirim!

bu aralar Candy Crush Saga'ya taktım. Sayfayı açınca yukarda 5 tane dolu canı görünce ben de bir mutluluk, bir rahatlama. Sonra üst üste 5 canı da harcayıp, bölümü geçemeyince ben de bir hüzün, bir moral bozukluğu. Facebook'um bu aralar Candy Crush istek alışverişinden ibaret. Her yeni bir bildirim, yeni bir Candy Crush isteği. Bir de çok yardımseveriz. Öyle böyle değil. Herkes birbirine can yollayıp duruyor. Gözlerim yaşarıyor.

Oyunu hiç oynamasam da gerek sanal ortamda gerekse arkadaşlarım arasında sürekli duyduğum bir oyun haline geldi Candy Crush. Lanet bir şey. Bir de insanlar sevmese de oynamak zorunda hissediyor, uyuşturucu bağımlılığı gibi bir şey. Blogcuları da sarmış bu durumda bu illet. 

İşte size Candy Crush oyununun pençcesi altında olan blogcular. İşin vehametini göstermek için bu örnekler :) Numaralandırdım. En çok bağımlı olandan, aşağıya doğru ilerliyor, büyük bir yarış var haha.

Biraz da combo yapalım :) Takip ettiğim blogculardan candy crush izlenimleri :) 

calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder