Candy Crush Sınırsız Hamle ve Sonsuz Can Hilesi

calisan hile Candy Crush Sınırsız Hamle ve Sonsuz Can Hilesi sayfasına hoş geldiniz. Bu sayfada size candy crush oyununun sınırsız hilelerinden bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi bu hileler doğru yani var. Tüm bölümleride açıyor üstelik gelelim hilemize !


Herhangi Candy Crush bağımlısı bildiği gibi, hiçbir şey daha iç karartıcı olduğunu kıyamet geri sayım karşı geliyor.

Herhangi Candy Crush bağımlısı bildiği gibi, hiçbir şey daha iç karartıcı olduğunu kıyamet geri sayım karşı geliyor.
Tüm hayatını kaybettim. Yine. Ve başka bir gitmek var önce yaklaşık 20 dakika beklemek zorunda var. Evet, daha fazla hayat için arkadaşlarınıza dilenmek hangi noktada Facebook, kullanarak bağlayabilirsiniz. Ama kimse onlar düştüm ne kadar Şeker delikten aşağı kabul etmek istiyor.
Korkma. Başka bir yolu yoktur. Yapmanız gereken tek şey bu üç basit adımları izleyin ...
Adım 1: telefon / tablet 's ayarlarına gidin ve otomatik olarak tarih ve saat OFF ayarlamak için seçiliyor.
Adım 1: telefon / tablet 's ayarlarına gidin ve otomatik olarak tarih ve saat OFF ayarlamak için seçiliyor.

Adım 2: hayatımızın tükendi her zaman, bir gün ileri tarih hareket ettirin.

Adım 2: hayatımızın tükendi her zaman, bir gün ileri tarih hareket ettirin.

Adım 3: Candy Crush geri git ... BINGO! Geri sayım kayboldu ve bir kez daha hayat tam bir tamamlayıcı var.

Adım 3: Candy Crush geri git ... BINGO! Geri sayım kayboldu ve bir kez daha hayat tam bir tamamlayıcı var.

Eğer bağımlılığı önce kötü olduğunu düşündüm, bu bir LOT daha kötüye üzere.

Eğer bağımlılığı önce kötü olduğunu düşündüm, bu bir LOT daha kötüye üzere.

Ama unutmayın, dünyadaki tüm hayatını altı hafta boyunca aynı seviyede kalmış oldum gerçeğini yardımcı olmaz.

Ama unutmayın, dünyadaki tüm hayatını altı hafta boyunca aynı seviyede kalmış oldum gerçeğini yardımcı olmaz.

Not: İleri tarih ve saat Hareketli düzgün çalışmasını da iMessage, Facebook, Twitter ya da diğer uygulamalar durdurabilir.

Bu sorunu çözmek için, oynamak istediğinizde sonra, basit dönüş tarih ve doğru ayarları zaman Candy Crush oynarken tamamladığınızda, sadece tekrar ileri taşıyın. İyi şanslar!

calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder