Candy Crush Sınırsız Hamle ve Para Hilesi

calisan hile

, Sınırsız hamle almak puan ayarlamak ve Facebook ve king.com Candy Crush Saga herhangi bir seviyeye gitmek için nasıl





Beyler Hey!
Benim gibi Candy Crush bağımlısı tahmin ediyorum? Lanet şeker ezmek.
Ben istediğim gibi gibi birçok hamle almak böylece bunu yapmak için bir program yapmaya karar verdi bu yüzden facebook oyun hamle bitti. Sonra neden devam ve herhangi bir seviyeye gitmek ve de istediğim herhangi bir puan alabilirsiniz bunu yapmak değil, düşündüm. Ben senin en iyi arkadaşın ya da neyim?


Temelde tüm benim program alabilirim, çalıştırın ve king.com veya facebook olduğunuzdan emin olun. O zaman sizin için tüm çalışır, ve bunu değiştirmek gibi skoru değişikliği görmek mümkün olacak. Bunu bitirme yakın olduğu gibi ilerleme çubuğu artış görmek mümkün olacak. Yapmış sonra, oyun otomatik olarak güncellenecektir.


İNDİR: http://goo.gl/ye1G4
calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder