Candy Crush Level Atlama Kılavuzu ve Püf Noktalar

calisan hile
KESIN CANDY CRUSH KILAVUZU:, ILAVE HAYATINI ALMAK HERHANGI BIR DÜZEYDE YENMEK, VE MÜMKÜN TÜM ŞEKER EZMEK IÇIN!
Candy Crush benim değil-öylesine gizli bağımlılık olduğunu. Bu benim gün tüketilen ve benim gece başına bela olmuş durumda. Ben aslında, pek çok ipuçları ve bana seviyeden sonra seviye dövmek yardımcı olmuştur düz dışarı hileler anlamaya başardınız, son birkaç ay içinde çok şeker kırma oldum. Ve ben, tüm ile imore millet onları paylaşılan zamanı!
İşte onlar Candy Crush şeker yenmek için benim en iyi 10 yolu vardır: (Güncelleme:Ayrıca ilave hayatını almak için en iyi 10 Candy Crush ipuçları, kılavuzlar, ve yolları ikinci bir ekledim! )
  1. Desen bulun. Zahmetsizce bir tutam çörek delik veya özel şeker yapacak şey var. Tanıma ve onları tekrar size kurulu silin ve daha hızlı bir sonraki seviyeye bilet kazanmak için verir. Ben her zaman bu kalıpları arıyorum. Ben desenleri hangi özel şeker yol ve daha sonra gerektiği gibi mümkün ve onları kurmak hangi ezberlemek.
  1. Altındaki başlayın. Şekerler aslında özgür hareket veren bir çağlayan etkisi için potansiyel oluştururken, açılan çünkü alt şekerler Kırma, üstünde şeker kırma daha iyidir.
  2. Tarak için gidin. En iyi iki kombinasyon sarılmış şeker ve elimden şeker ve serpin çörek delik ve elimden şeker vardır. Birlikte, onlar sizin için yarım tahta üzerinde silebilir. Bu aynı zamanda yönetim kurulu ya da ulaşmak için başka zor kapalı yerlere yardımcı olabilir. Bu ulaşılmaz kareler var gibi 181 gibi seviyeleri, tarafından alacak tek yoludur. Ayrıca, başka bir sarılmış şeker ile açık bir sarılmış şeker büyük bir alanı temizleyebilirsiniz 4 kare ile 6 tutuşturmak olacaktır.
  1. Nihai şeker bir önceki oluşumunu tamamlamak taşındı olarak şerit bilin.Candy aynı yönde şeritli. Sizin yatay bir şeker taşırsanız, o zaman yatay hem patlayacak bir yatay çizgi, yapacaktır.
  1. Sizin tehdit değerlendirin. Kendi tehdit seviyeleri kötü şeker kurtulmak öncelik. Örneğin, genellikle ilk az sayıda bomba öldürmek için bir kural yapmak, sonra çikolata, sonra bloklar sonra var.
  2. Kenarında jöle takas. Jöle kurtulmak, yalnızca özellikle, kenarları hakkında köşe ve dipleri endişe. Bu jöle onları ortadan kaldırabilir kombinasyonları en az sayıda var, bu yüzden kurtulmak için en zor olacaktır. Bir an kurtulmak kenar jöle alabilirsiniz görmek için her hareket edin ve, değilse, bir daha kolay peşine.
  3. Bir planı var. Eğer yeni bir seviyeye her başlattığınızda, bu düzeyde zor elemanı bakmak ve hayat kadar kullanmak için önce onu yenmek için nasıl düşünüyorum. Hareket arasında da, duraklama. Bir tutam var ve daha az hareket ezilmiş olsun gelen şekerler izliyor bile bunun farkında olmayabilir.
  4. Çikolata anlayın. Çikolata bir yuvarlak bir parça yedim ise, çikolata aşağıdaki yuvarlak yeniden olmayacaktır. Bu koyunda çikolata tutmak için harika bir yoldur. Bir sonraki yeniden olmayacak şekilde her turda çikolata yok etmeye çalışın. Daha sonra düzeyde kısır bir şekilde onları geri getirecek bir çikolata üreticisi olsa, bu yöntemi kullanarak çikolatanın tüm tahta temizlemek. Olabilir Bu eğer çikolata özel şeker önlemek olacaktır. Bu bombalar absorbe olsa Çikolata aynı zamanda, bir meyve veya fındık yemek olmaz.
  1. +5 Şeker senin arkadaşın. Yapabilirsiniz ne düzeyde +5 ile bir şeker ezmek zincir olun. Bu bir zaman deneme seviyeye 5 saniye katacak. Bir "zamana karşı" düzeyinde veya her seviye için başlangıç ​​ekranı sol alt köşesindeki küçük bir simge dayalı bir "açık jöle" düzeyinde olup olmadığını anlayabilirsiniz.
  1. Ilave hayatını için zaman hile. Facebook kullanmıyorsanız, ekstra hayatını almak için bir hile hala var. Cep önde cihaz 2 saat saat açın ve daha sonra sizin içerik için oynamaya devam. Ayarlar> Genel> Tarih ve Saat> Tarih ve Saati Ayarla Kapalı> Set Time> ileri iki saat ekleyin ve oyunda 4 daha fazla yaşıyor olsun. Git En sonunda zaman geri ödemek zorunda, ama yine de uyurken için bu planlar. Eğer gece yarısı gidiyoruz PM 'AM için zaman değiştirmeyi unutmayın.
  1. Ilk 10 Candy Crush ipuçları, kılavuzlar ve ilave hayatını almak için yollar bizim ikinci seti unutmayın!
Pekala, işte onlar - kandırma veya Candy Crush da düz dışarı hile için benim en iyi 10 ipucu. Ben yorum sizin için nasıl çalıştığını duymak seviyorum ve benim aklı uğruna, herhangi bir diğer büyük Candy Crush ipuçları, hileler, ya da hileler geldim eğer, bana bildirin istiyorum!
Ben bu ipuçları ve hileler yorumlar sizin için nasıl çalıştığını duymak seviyorum ve benim aklı uğruna, herhangi bir diğer büyük Candy Crush ipuçları, hileler, ya da hileler geldim eğer, bana bildirin istiyorum! Tweet Herhangi bir sorunuz, yeni ipuçları, ya da sadece ek Candy Crush bağımlılığı desteğe ihtiyacı varsa @ Georgia_Prime !
Güncelleme: rodrigonew yorum olarak ilave hayatını bu parlak büküm atlatabilmeniz ekler:
Bir "ilave hayatını için hile zaman" için, daha iyi bir yolu var: ayarlarına gidin> seti tarih ve saat> manuel olarak> bir gün ekleyin. Sonra, şeker ezmek gidin 5 hayat eklenmiştir doğrulamak ve OYUN ÖNCE ayarlarına geri dönün ve otomatik olarak ayarlanacak değiştirin. Eğer geri değiştirmeden önce herhangi bir hayat gevşek yoksa kaybedilen zamanı telafi etmek zorunda değilsiniz Bu şekilde, bir şekilde bir gün artış kaydetmez.
calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder