Candy Crush Hileleri Sınırsız Hile Hack Tools Cheats 2013 Resimli Anlatım

calisan hile Eğer Candy Crush oyun hilesini arıyorsanız doğru yerdesiniz, candy crush hileleri son patch oyun hilesi ve son oyun hilesi ağustos paketi çıkmış bulunmakta. Hilenin detayları için lütfen konuyu inceleyin. , sadece gözlerini rulo ve bu yazı okumaz. Ben Cheat Engine nasıl kullanılacağı birçok oyuncu tarafından sorulan ve daha sonra birkaç farklı insanlar (Seviye 70 üzerinde kalmış ablam-in-law için haykırmak!) Açıklamak bir yazı yazmak daha kolay olacağını düşündüm edildi. Eğer hile bu yazı tam size göre bir şey vardır ve siz de taşıyabilirsiniz daha, kötü sonra cinayet eylemidir düşünüyorsanız. Ben Candy Crush saga hileleri oynamaya başladı, ben hile hiç niyetim yoktu. Ben meydan sevdi ve bu oyunu eğlenceli ne yaptı olduğunu hissettim. Bir hafta boyunca aynı seviyede olduktan sonra sıkıcı var ve hızlı bir şekilde benim felsefem değişti. Ben çünkü benim kötü performans can sıkıcı var şeyler satın almak için Zynga oyun ve sürekli teklifler oynamak gibi hissettim. Ben bu oyun için geçerli olacağını düşündüm ve öyle bu yüzden FarmVille2 ve CityVille2cross oyun promosyonlar için Cheat Engine kullanılır. Aşağıda dünyanın en iyi rehber olabilir ama ben o iş var nasıl olmayabilir. Daha fazla önerileriniz veya bulguların katkıda bulunmak isterseniz, başkalarına yardım etmek için yorum lütfen.

cc25
Eğer Cheat Engine kullanmadan önce, bilgisayarınıza yüklemeniz gerekir. Bunu yapmak için, aşağıdaki talimatları izleyin.

1. Internet Explorer (IE için sonunda bir kullanım!) Başlatın.
ie2. Aşağıdaki linke tıklayın ve Cheat Engine Download Page yönlendirileceksiniz. Körü körüne indirmeden önce, herhangi bir ek program kabul emin olun. İstediğiniz tüm Cheat Engine 6.3.Diğer şeyler spam ve istemediğiniz programları bilgisayarınıza eklenebilir. Düzgün bir program karşıdan yükleme bilmiyorsanız bu kullanmayın. Sadece Cheat Engine 6.3 kabul. GÜNCELLEME: Tüm Aşağıdaki adımları sürüm 6.2 görüntüleri var. cheatengine
Programın düzgün yüklendikten sonra, size başlayabilirsiniz. İlk adım, şeker parçalama yükü için. Nedenlerle aşağıda gösterildiği için, Internet Explorer kullanmaya devam etmek en iyisidir. Diğer tarayıcıları kullanabilirsiniz ama işler daha zor hale getirecektir. Normal olarak oyunu başlatmak ve oyun sayfasına aldıktan sonra durdurun.
cc1
cc2
Stop on this screen
cc3
Şimdi Cheat Engine başlatmak ve aşağıdaki adımları takip edin.

1. Ekranın sol alt köşesinde ve sonra Cheat Engine programı seçin bulunan Windows simgesini tıklayarak Cheat Engine 6.2 açın.
42. Bu alanların bir yeri vardır büyük bir sayfa olsun. Size karıştırmayın izin vermeyin. Bu birkaç denemeden sonra gerçekten çok kolay.53. Sol üst köşesine gidin ve bilgisayar simgesi (kırmızı ve yeşil alternatif vurgulanır) tıklayın. Eğer süreç seçecektir yerdir. Eğer yanlış bir seçim, bu işe yaramaz.6
4. Bir İşlem Listesi görünür. İşiniz bilgisayarınızda açık olan az şey, daha iyi oran bulunduğunuz tarayıcı için doğru bir seçmektir. Internet Explorer'da oyun Eğer sekme veya pencere açık bir sürü yoksa, genellikle sadece 2 seçenek olacaktır. Bu en kolay yoludur. Normalde listede ikinci biri. Seçin ve ardından "Aç" butonuna tıklayınız.
cc5
Oynamak ve başlatmak program Chrome, Firefox veya diğer tarayıcılar (sadece Internet Explorer yüklü olması vardır) ama gördüğünüz gibi, birçok seçim için daha fazla ve doğru süreç seçimi olacak olabilir bu işi yapmak için anahtar . En kolay yolu etrafında sadece Internet Explorer'da oynamaktır. Flash gerektiği gibi takılırsa, o kadar da kötü değil.
cc6
5. Sizin işlem seçildiğinde, oyun sayfasına gidin ve kaç hamle bakın. Eğer oyunun herhangi bir noktada bu başlayabilirsiniz. Aşağıdaki örnekte, ben 30 hamle var. "Hex" ve tip hamle mevcut sayısında diyor bölgeye gidin ve girin tıklayın.Onay kutusunu yapmayın ve butonu tıklayın unutmayın. Girdiğiniz tıklayın yoksa işe yaramaz.
cc7
Girdiğiniz sayı değerleri ile birkaç saniye ve adreslerinin listesini bekleyin görünür.  
cc8
6. Şimdi oyun gidin ve bir hareket yok. Bir daha fazlasını yapabilir, sadece ilk girdiğiniz farklı bir numarası gerekir.
cc9
7.Cheat Engine geri dönün ve 5. adımda belirtilen ve butonu tıklayın aynı şekilde hamle yeni bir numara girin. Sadece 2 adresleri kadar bu adımları yineleyin. Daha ile yapabilirsiniz ama hepsi aynı değeri olması gerekir. Bu durumda değildi, başka bir hareket gerekli bu yüzden.
cc10
Şeker Crush için, orada genellikle 2 adresleri ve değerleri maç olacak bulabilirsiniz. Aynı elde edene kadar yukarıdaki adımları tekrarlayın. Normalde sadece bir hareket alır.
cc11
8.  Now highlight the 2 address (or more if you have more). It’s easiest to click on one of them and then hit the Control key and the A key at the same time to highlight. You just want them to ALL be blue and then click on the little red arrow located to the right of the lower right corner of the addresses box to move them to the box below. 

cc12cc12cc12
cc13
9. Şimdi seçmek için bunlardan biri üzerine tıklayın ve Kontrol artı hepsini vurgulamak için tekrar bir anahtar.
cc14
10. Sağ bunlardan herhangi tıklayın ve seçenekler menüsünden, "Change kayıt" seçin.
cc15
11. Bir sonraki menüsünden, "Value" seçin. Normalde seçmek için olduğu gibi sol fare tıklayın.
cc16
Eğer her şeyi doğru yaptım, bir kutu içinde değer görünür.
cc17
12. Ne istersen onu değiştirin. Ben 100 genellikle yeterlidir bulmak ancak bu seviyeden bazı çok zor, daha fazla gerekebilir. "Tamam" a tıklayın.
cc18
Her ne numarası şekilde, değeri değiştirmiş şimdi yapmamışlar kaç hamle olacaktır. Onlar tükenmeden oyun biter bulursanız, bu süreçlerin tüm değişmedi anlamına gelir. Önemlidir. Sürece hepsini vurgulamak gibi, size ok olacak.
cc19
Eğer istediğiniz gibi gibi birçok hamle yapabilirsiniz. Tüm hareketleri kullanmak ve takılıyor önce bir seviyede tamamlamak ise, sadece Cheat Engine kapatmak ve durur.
cc20
cc21
Yukarıda gösterilen adımlar, puan değiştirmek için kullanılabilir. Daha süreçleri ile sona erecek ama aynı kavramdır. Bunu yapmak için, geçerli programı kapatıp yeniden başlatın gerekir. Eğer skoru çok yüksek yaparsanız, tarayıcınızın çöker bulabilirsiniz ve bu durumda ise, her şeye yeniden başlamak gerekir.Tarayıcı veya Cheat Engine herhangi bir noktada kapatır ya da işe yaramazsa, bir adım geri gitmek zorunda.
cc22
Bir sonraki oyuna geçmek için zamanı geldiğinde, mevcut Cheat Engine oturumu kapatmak ve yeniden başlatın. Listenize tasarrufu zahmet etmeyin. "Hayır" tıklayın ve hareket.
cc23
Bir düzeyde kalmış ve ekstra hamle bir grup, size yardımcı gözlük düzeyi ve yararlı bilgiler sağlayan birçok site var değildir zorunda bulabilirsiniz. Alırsanız Dışında, eğer bir şey değiştirilmesi gereken ne karar olabilir.
cc24
calisan hile
Google Plus'ta paylaş

About Angelica Na

Selam, candy crush saga hileleri bloguma hoşgeldiniz, ben hamdi. Eğer hileleri yapamazsanız lütfen mail adresimden bana ulaşın. hamdicelik97@gmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

  1. slm süreyi nasıl durdurup baslatacagımızı da resimli olarak anlatabilir misin ???

    YanıtlaSil